Deutsche Bahn i Siemens razvijaju vozove na vodik

Das im ICE 4 verwendete Bahnautomatisierungssystem Sibas PN besteht aus einer Zusammenstellung von Steuergeräten und Baugruppen, die über den Zugbus miteinander kommunizieren. Sie übernehmen Steuer- sowie Informationsaufgaben. Zusätzlich sind Systeme zur Fahrzeugdiagnose, Instandhaltungs- und Inbetriebnahme-Unterstützung integriert.The Sibas PN railway automation system deployed in the ICE 4 comprises a combination of control units and modules that communicate with one another via the train bus. They are responsible for control and information tasks. In addition, the systems are integrated to provide vehicle diagnostics as well as maintenance and commissioning support.

Deutsche Bahn i Siemens Mobility razvijaju vozove na vodik, a očekuje se da bi se oni u eksperimentalnom prometu trebali naći 2024. godine. Prototip, kojega će izraditi Siemens, zasnovan je na električnom vagonu Mireo Plus koji će biti opremljen gorivim ćelijama za pretvaranje vodika i kisika u električnu energiju na brodu te baterijom, saopćile su obje kompanije.

Izvršni direktor kompanije Siemens Mobilityja Michael Peter rekao je Reutersu da voz kombinira mogućnost napajanja iz tri izvora u modularnom sistemu – bilo putem baterije, gorivne ćelije ili čak postojećih nadzemnih vodova, ovisno o tome gdje će voziti.

Njemački željeznički operater Deutsche Bahn nije elektrificirao 40 posto od svoje 33.000 kilometara duge mreže, na kojoj pokreće 1.300 dizelskih lokomotiva s emisijom fosilnih goriva. Željeznički promet mora biti dugoročno dekarboniziran prema Evropskoj uniji i nacionalnim klimatskim ciljevima.

“Naši vozovi s vodikom sposobni su dugoročno zamijeniti vozove s dizelskim gorivom”, rekao je Peter.

Novi prototip napajat će se u roku od 15 minuta, ima domet od 600 km i najveću brzinu od 160 km / sat.