H&M zaključio tromjesečje s velikim gubitkom

Švedski lanac trgovina odjećom Hennes & Mauritz (H&M) saopćio je danas da je zbog pandemije koronavirusa drugo fiskalno tromjesečje zaključio s velikim neto gubitkom i upola nižim prihodima.
U tromjesečnom razdoblju zaključno za mjesec maj kompanija je poslovala s neto gubitkom od 4,99 milijardi švedskih kruna (534 miliona dolara). U istom prošlogodišnjem razdoblju H&M je zabilježio neto dobit od 4,5 milijardi kruna. “Više od oko 80 posto naših prodavnica bilo je zatvoreno u drugom tromjesečju, a na tržištima na kojima su bile otvorene potražnja je znatno umanjena”, objasnila je izvršna direktorica kompanije Helena Helmersson. Iskazani u lokalnim valutama, prihodi su prepolovljeni, na 28,6 milijardi kruna. Na vodećim tržištima prodaja je znatno pala, a najviše u SAD-u, za 71 posto. Slijedi Njemačka sa 42-postotnim padom, te Kina gdje je prodaja smanjena 28 posto. Svijetla tačka bila je internetska prodaja koja je skočila gotovo za trećinu, mjereno u lokalnim valutama. U grupi navode da je u posmatranom periodu bilo otvoreno 48 internetskih trgovina, od ukupno 51. “Jasno je da će nagle promjene u ponašanju kupaca uzrokovane pandemijom dodatno ubrzati digitalizaciju maloprodaje odjeće”, konstatira Helmersson. Pad prodaje nastavljen je i u junu, izvijestili su iz H&M-a, dodajući da je do 24. juna prodaja mjerena lokalnim valutama pala za četvrtinu. Navode da je još uvijek zatvoreno 350 njihovih trgovina. Ukupno je H&M na kraju maja imao 5.058 prodajnih mjesta na 74 tržišta diljem svijeta, uključujući franšize.